  • 1. Data: 2003-07-17 10:51:31
    Temat: Zwrot ŚT
    Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>

    KSP + VAT.
    W kwietniu nabyłem ŚT i od maja zacząłem go amortyzować. Teraz w czerwcu
    chcę go zwrócić sprzedawcy - ten wystawia mi fakture korygującą. Czy mam
    tylko rozliczyc VAT czy przeprowadzić likwidacje jak przy sprzedaży (tzn.
    przychód i koszty brutto ŚT minus odpisy)?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-07-18 09:53:21
    Temat: Re: Zwrot ŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2003, Michał wrote:

> [...]
    >+ tylko rozliczyc VAT czy przeprowadzić likwidacje jak przy sprzedaży (tzn.
    >+ przychód i koszty brutto ŚT minus odpisy)?

    Mi się wydaje że nie ma wyboru, przecież nieważne czy w koszt
    (amortyzację) poszła 1 czy 24 raty - tak i tak trzeba go "zwrócić
    do przychodów" :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)