    From: "Ekomap" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: C@fe Internet a VAT
    Date: Mon, 27 Oct 2003 14:25:42 +0100

    Witam:)

    Mam nadzieję, że dobrze trafiłem. Mam małe studio grafiki projektowej, którą
    to działalność od nowego roku zamierzam rozszerzyć o m. in. o projektowanie
    stron internetowych i administrowanie nimi, oraz o prowadzenie kafei
    internetowej. Dotychczas nie byłem płatnikiem VAT. Czy jesteście może
    zorientowani, czy będę mógł pozostać nadal "niepłatnikiem", czy może jednak
    przepisy nakazują w tym przypadku przejście na VAT. I jeszcze jedno - czy w
    związku z przejściem na VAT muszę zmienić NIP?

    Z góry dziekuję za odpowiedź..

    Pozdrawiam -Sebastian