  • 1. Data: 2002-08-05 12:24:10
    Temat: CARION
    Od: "Telsil telekomunikacja" <2...@t...usunto.com.pl>

    Panie i Panowie,

    czy ktoś słyszał o takim systemie "argentyńskim"

    Chętnie poczytam o dobrych i złych stronach tej organizacji.
    Ryzyko wydaje się byc duże.
    --
    - pozdrawiam z Zabrza, Władysław Nowak

  • 2. Data: 2002-08-05 12:46:57
    Temat: Re: CARION
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Telsil telekomunikacja" <2...@t...usunto.com.pl> wrote in message
    > Panie i Panowie,
    >
    > czy ktoś słyszał o takim systemie "argentyńskim"
    >
    > Chętnie poczytam o dobrych i złych stronach tej organizacji.
    > Ryzyko wydaje się byc duże.

    Oj nie wydaje sie Panu...
    JEST duze.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-05 18:47:26
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Telsil telekomunikacja" <2...@t...usunto.com.pl> napisał
    w wiadomości news:ailr9p$qos$1@news2.tpi.pl...
    > Panie i Panowie,
    >
    > czy ktoś słyszał o takim systemie "argentyńskim"
    >
    > Chętnie poczytam o dobrych i złych stronach tej organizacji.
> [...]

    Nie wchodź w to jak nie chcesz wdepnąć w g............

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-08-06 05:25:15
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

> [...]
    > Panie i Panowie,
    >
    > czy ktoś słyszał o takim systemie "argentyńskim"
    >
    > Chętnie poczytam o dobrych i złych stronach tej organizacji.
    jest bezpieczne jak mowia uczestnicy tego systemu bo przeciez jest tyle
    gwarancji ze:
    - jak nie splace przedmiotu ktory zakupuje to firma ma mozliwosci odebrania
    mi go
    - jesli inni nie beda placic to firma ma mozliwosc odebrania im ich zakupy
    itp...

    tylko ........ nie mam zadnych zabezpieczen co sie stanie jesli firma
    wystawi mnie do wiatru albo ktos wystawi firme do wiatru.
    Powtorzy sie sytuacja z CLIF. Najpierw trzeba sciagnac pieniadze od
    dluznikow posplacac zalegle podatki i kredyty a dopiero jesli cos zostanie
    to.... (wcale nie oddac ludziom ) lecz oplacic koszty postepowania
    upadlosciowego. Ale ... porzeciez upadku firmy nie bierze sie pod uwage.
    Imperia moga upasc, wszystkie inne firmy tez ale ... przeciez nie CARION..
    Ot .. samouwielbienie
    WT