  • 1. Data: 2013-06-18 14:03:52
    Temat: COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Czy mozecie mi powiedziec czy moja ksiegowa nie jest zbyt nadgorliwa bo
    zażadala ode mnie potwierdzen wszystkich przelewow do ZUS jakie robilem w
    tym roku. Rok temu chciala to na koniec roku by rozliczyc zeznanie roczne
    teraz juz chce za pol roku.
    Poza tym chce potwierdzen kazdej otrzymanej faktury, oraz gdy np place za
    paliwo gotowką to chce tych potwierdzen z terminala ktore drukuja na stacji
    ze rzeczywiscie zaplacilem.

    Czy to ja czegos nie rozumiem czy moze ksiegowa jest nadgorliwa? Dodam ze
    mam jednoosobową dzialalnosc.

    Przemek

  • 2. Data: 2013-06-18 14:09:47
    Temat: Re: COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 18 czerwca 2013 (14:03:52) napisano:

> [...]
    > ze rzeczywiscie zaplacilem.

    > Czy to ja czegos nie rozumiem czy moze ksiegowa jest nadgorliwa? Dodam ze

    IMHO - trochę nadgorliwa, ale!

    Przecież po to zatrudniasz księgową, żeby się znała na tych rzeczach
    lepiej od Ciebie. I na pewno powinieneś mieć do niej większe zaufanie,
    niż do jakiegoś kolesia w internecie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2013-06-18 17:04:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek wrote:

    > gdy np
    > place za paliwo gotowką to chce tych potwierdzen z terminala ktore
    > drukuja na stacji ze rzeczywiscie zaplacilem.

    A co takiego drukują z terminala jeśli płacisz gotówką?
    Z ciekawości pytam.

  • 4. Data: 2013-06-18 17:16:12
    Od: <2...@3...171612.invalid> (Tom N)

    cef w

    > A co takiego drukują z terminala jeśli płacisz gotówką?
    > Z ciekawości pytam.

    Przecież napisał "potwierdzenie" -- w niektórych kręgach znane jako "kwit
    księgowy" ;-)

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2013-06-18 17:56:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tom N wrote:

    > Przecież napisał "potwierdzenie" -- w niektórych kręgach znane jako
    > "kwit księgowy" ;-)

    Ale jaki kwit?
    Przecież dostał fakturę.
    Co dają jeszcze do faktury na stacji benzynowej?
    (pomijam jakies bony na punkty itp)

  • 6. Data: 2013-06-19 17:35:52
    Od: adam <a...@w...pl>

    > IMHO - trochę nadgorliwa, ale!

    Dobra księgowa to wymagająca księgowa.Ta może nadgorliwa, ale lepsza od
    takiej co to przymyka oko na niektóre rzeczy. Takie księgowe trzeba
    cenić, praktyka pokazuje, że życie nieraz tak zamota, że diabeł by tak
    nie potrafił. I wtedy wychodzi wyższość takiej księgowej.

  • 7. Data: 2013-06-21 11:21:02
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > praktyka pokazuje, że życie nieraz tak zamota, że diabeł by tak nie
    > potrafił. I wtedy wychodzi wyższość takiej księgowej.

    Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
    Widac po prostu stara sie nie robic nam i sobie klopotu.
    A te chore wymagania tylko potwierdzaja w jakim chorym kraju zyjemy.

    Przemek

  • 8. Data: 2013-06-21 11:24:50
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Tom N" <2...@3...171612.invalid> napisał w wiadomości
    d.130618.invalid...
    > cef w

    > Przecież napisał "potwierdzenie" -- w niektórych kręgach znane jako "kwit
    > księgowy" ;-)

    Tak masz rację Tom to o to chodzi.
    Biorę to na wyrazne zadanie ksiegowej "na wszelki wypadek".
    Niestety standardowe sformulowanie na fakturze " gotowka" moze nie
    wystarczyc dla pacanow ze skarbowki w razie kontroli wg opini ksiegowej.
    Innym rozwiazaniem jest ponowne wyrobienie starej pieczatki "zapłacono
    gotówka" i samemu pozniej klepanie jej na fakturach.
    Przemek

  • 9. Data: 2013-06-21 12:26:55
    Od: m <m...@g...com>

    On 21.06.2013 11:24, Przemek wrote:
    > U?ytkownik "Tom N" <2...@3...171612.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    d.130618.invalid...

    > Tak masz racje Tom to o to chodzi.
    > Biore to na wyrazne zadanie ksiegowej "na wszelki wypadek".
    > Niestety standardowe sformulowanie na fakturze " gotowka" moze nie
    > wystarczyc dla pacanow ze skarbowki w razie kontroli wg opini ksiegowej.

    To ciesz się że Ci nie kazała chodzić ze świadkiem który na video będzie
    dokumentował rzeczywiste dokonanie zapłaty (a nie tylko jakiś świstek z
    terminala).

    > Innym rozwiazaniem jest ponowne wyrobienie starej pieczatki "zap?acono
    > gotówka" i samemu pozniej klepanie jej na fakturach.

    Hmm? A czym się rózni pieczątka "zapłącono gotówką" od napisu "zapłacono
    gotówką" wydrukowanego na fakturze?

    p. m.

  • 10. Data: 2013-06-21 14:09:12
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 21.06.2013 12:26, m wrote:

    > Hmm? A czym się rózni pieczątka "zapłącono gotówką" od napisu "zapłacono
    > gotówką" wydrukowanego na fakturze?

    Pieczatki mają MOC URZEDOWĄ :)

    zen.aspx