  • 1. Data: 2005-08-02 17:25:13
    Temat: Ceryfikat księgowe MF
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

    Proszę o rozwianie wątpliwości
    Jeśli mam ukończone wyższe studia zawodowe o kierunku zarządzanie finansami i
    teraz bym ukończyła studia podyplomowe o kierunku rachunkowść i podatki (
    instytut uprawniony zgodnie z odrębnymi przepisami, do nadawania stopnia
    naukowego doktora nauk ekonomicznych)mogę wystąpiśc do Ministerstwa Finansów o
    wydanie certyfikatu księgowego.
    proszę o rozwianie wątpliwośi .
    z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    Ewa

  • 2. Data: 2005-08-02 17:39:47
    Temat: Re: Ceryfikat księgowe MF
    Od: "Ewa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > naukowego doktora nauk ekonomicznych)mogę wystąpiśc do Ministerstwa Finansów

    zapomniałam dodać ze 3 lata praktyki w księgowości mam w Sp.z o.o.