  • 1. Data: 2003-01-28 09:22:27
    Temat: Ciekawa inicjatywa.Idzie lepsze?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kiedy protestuje kilkuset pracowników jednej dużej firmy, jej losami
    interesują się media i politycy. Ale kiedy w kraju upada kilka tysięcy
    małych firm, nikt się tym nie przejmuje. Postanowiliśmy to zmienić - mówi
    prezes Stowarzyszenia Poszkodowanych przez Administrację Państwową i ZUS
    Andrzej Cieślik

    - Urzędnicy, do których występowałem po raz pierwszy jako
    przedstawiciel stowarzyszenia, nie mogli uwierzyć, że coś takiego
    istnieje. Nawet w ministerstwach zaczęto nas poważnie traktować dopiero
    po dostarczeniu dokumentu o rejestracji stowarzyszenia. Wiara we
    wszechwładzę i moc aparatu skarbowego i ZUS jest tak wielka, że wielu
    prominentnych urzędników tych instytucji przy pierwszym kontakcie ze
    stowarzyszeniem nie mogło uwierzyć, że ktoś w resorcie chce z nami
    rozmawiać - mówi Cieślik...

    a tu link do całości.
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030127/e
    konomia/ekonomia_a_5.
    html
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet