  • 1. Data: 2004-05-11 21:27:41
    Temat: Clo - z czym to sie je :)
    Od: Doli <m...@e...pw.edu.pl>

    Mam pytanko zamawialem zetony do gry w pokerka, no i teraz dostalem
    papierki z wezwaniem do urzedu celnego, zeby podac polska nazwe towaru i
    jak moge material z jakiego jest zrobiony, czy to jak podam nazwe towaru ma
    duzy wplywa na to jak zostanie to oclone?. Chcialbym sie takze dowiedziec
    gdzie moge znalezc stawki cla za rozne towary.

    --
    Marcin "Doli" Doliwa
    gg: 0x2026A2, http://www.poker.prv.pl

  • 2. Data: 2004-05-12 06:44:59
    Temat: Re: Clo - z czym to sie je :)
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    2...

    http://tinyurl.com/29pct

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi