  • 1. Data: 2003-01-08 17:26:39
    Temat: Re: pomocy - zrobilam blad
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj Magdalena,

    W Twoim liście datowanym 8 stycznia 2003 (18:29:58) można przeczytać:
    MB> Witam serdecznie,
    MB> Prosze o pomoc!
    MB> Prowadze KPiR, VAT, os. fiz.
    MB> Zrobilam blad w ksiegowaniu w listopadzie - wpisalam zla kwote z kosztach, w
    MB> zwiazku z czym odliczylam o kilkaset zlotych mniej niz moglam.
    MB> Jak mam ten blad naprawic? Prowadze ksiegowania w programie komputerowym.
    MB> Czy powinnam wprowadzic storno i wydrukowac jeszcze raz ksiege przychodow i
    MB> rozchodow oraz przeslac korekte PIT-5?
    MB> Na szczescie kwota ta nie dotyczyla VAT-u.
    MB> Pozdrawiam,
    MB> Magdalena Budzynska

    Skoro pomyliłaś się na swoją niekorzyść to nie ma problemu.
    Księgui w listopadzie nie poprawiaj, bo przecież na jej podstawie
    zporządziłaś PIT-5. W grudniu sporządź notę księgową, korygującą
    tamten błąd i po sprawie.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 3. Data: 2003-01-08 17:32:31
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Magdalena Budzyńska <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > ksiege przychodow i rozchodow oraz przeslac korekte PIT-5?
    > Na szczescie kwota ta nie dotyczyla VAT-u.

    Jeśli masz ochotę tak się bawić to zrób jak piszesz.Ja bym to doksięgował
    w grudniu i po "ptokach".Na "nocie księgowej" zaznacz -błędne księgowanie
    dokumentu xxxx poz.księgi yyyy.Podpisik i US niech się cieszy.W pierwszym
    przypadku roboty a roboty,pisanie do US o uznanie nadpłaty i uzasadnienie
    skąd się wzięła i.t.d.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 4. Data: 2003-01-08 17:38:11
    Od: galis <g...@g...pl>

    Magdalena Budzyńska wrote:
> [...]
    > rozchodow oraz przeslac korekte PIT-5?
    > Na szczescie kwota ta nie dotyczyla VAT-u.

    popraw w programie KPIR, a skorygujesz roczną deklaracją

    galis