  • 1. Data: 2002-05-09 19:15:25
    Temat: Co gdy U.S. NIEODDAŁ dokumentów?
    Od: "dmowskir" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pisze to pytanie jako uzupełnienie wiadomości obok: "Co gdy ZGINEŁY mi
    dokumenty?".
    Przy obecnej kontroli wyszła sprawa kontroli z 1995r. której U.S. nie
    zakończył i nie oddał mi mojej dokumentacji. Przy mojej pisemnej prośbie o
    wyjaśnienie tej sprawy i zwrot dokumentacji dostałem tylko ustne
    wytłumaczenie że 'może i tak było ale przecież mineło ponad pięć lat więc
    już i tak nie są mi już przecież potrzebne...' oddając mi jednocześnie moje
    pismo z pieczęcią sekretariatu: "wpłyneło dnia..."
    Wyszedłem z niczym, ale choć z egzemplarzem pisma na które U.S. mniał mi
    udzielić odpowiedzi. Mam więc teraz sytuację gdzie U.S. przetrzymuje moje
    rachunki z przed 7 lat i nie odpowiedział mi oficjalnie na moje pismo, na
    kopi którego (orginał też jest już u mnie) jest pieczęć: "wpłyneło do U.S.
    dnia..." - co najmniej dwa miesiace temu.
    Czy jest to jakiś hak który mogę wykożystać przciwko U.S.? Wiem że w małych
    miasteczkach tak jak moje czasani pomija się obowiązujące procedury z racji
    znajomości z widzenia, ale czy niepowinienem teraz tego wykożystać, tym
    bardziej że mam teraz problem opisany w wiadomości obok: "Co gdy ZGINEŁY mi
    dokumenty?". Jestem z góry wdzięczny za Wasze mysli i sugestie, dmowskir