  • 1. Data: 2003-03-11 13:46:06
    Temat: Co moge odliczyc a czego nie
    Od: "Mr.JiNks" <m...@n...ma.spama.pl>

    Witam Panstwa!
    Zastanawiam sie, czy jest mozliwosc odliczenia od podatku kosztu
    studiow(studia prywatne), a takze sprzetu komputerowergo(poszczegolne czesci
    np. HDD itp.). Ze wzgledu na charakter mojej pracy, wlasnie chcialbym
    odliczyc czesci komputerowe. Czy moge to zrobic?

    Pozdrawiam
    Paweł Cichocki

  • 2. Data: 2003-03-11 14:49:34
    Temat: Re: Co moge odliczyc a czego nie
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Mr.JiNks" <m...@n...ma.spama.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie, czy jest mozliwosc odliczenia od podatku kosztu
    > studiow(studia prywatne),

    chyba tak, ale nie jestem do konca pewien. moze niech wypowie sie
    ktos bieglejszy :)

    > a takze sprzetu komputerowergo(poszczegolne czesci
    > np. HDD itp.). Ze wzgledu na charakter mojej pracy, wlasnie chcialbym
    > odliczyc czesci komputerowe. Czy moge to zrobic?

    jezeli pracujesz na etacie (zadnych umow zlecen i o dzielo - bo te sie nie
    licza),
    i Twoja praca jest zwiazana z informatyka - to tak.