  • 1. Data: 2003-03-11 13:57:01
    Temat: pytanko
    Od: "FIl" <m...@m...icpnet.pl>

    zaczne od tego ze pierwszy ra zwypelniam pita, i z gory przepraszam za
    pytanie, jesli juz bylo to przepraszam, w archiwum nic nie znalazlem na ten
    tematm, a nie wiem gdzie szukac FAQ grupy.
    Mam pit 37 i mam problem z polem nr 99 tzn skladki na ubezpieczenie
    spoleczne.
    Pracowale tylko na umowe o dzielo, moj pracodawc nie placil ubezpieczenia za
    mnie tzn wpit 8b w polu pobrane skladki, od niego nic nie ma.
    Ubezpieczenie placi za mnie TAta, ja jeszcze studiuje, i za cholere nikt mi
    nie potrafi powiedziec co mam zrobic.

    Filip

  • 2. Data: 2003-03-11 14:52:23
    Temat: Re: pytanko
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "FIl" <m...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > mnie tzn wpit 8b w polu pobrane skladki, od niego nic nie ma.

    jest ok, a rubryke zostawiasz pusta niestety...

    > Ubezpieczenie placi za mnie TAta, ja jeszcze studiuje, i za cholere nikt
    mi
    > nie potrafi powiedziec co mam zrobic.

    raczej nie ma znaczenia (ale nie jestem do konca pewien!),