  • 1. Data: 2003-03-11 12:33:37
    Temat: KRUS
    Od: renia<r...@w...pl>

    Powiedzcie mi jaie musze spelnic warunki, by placic KRUS?
    Nie bede czekala do emrytury w PL ale dopoki tu prowadze
    firme ...musze placic ZUS- a ZUS potem moich skladek do II filaru i
    tak nie przelewa- HELP!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-03-11 21:17:46
    Temat: Re: KRUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, renia wrote:

    >+ Powiedzcie mi jaie musze spelnic warunki, by placic KRUS?

    I ile dobrze pamiętam - to przez minimum rok mieć dochody
    *wyłącznie* z rolnictwa z co najmniej 1 ha przeliczeniowego.
    Zamykasz firmę, nabywasz 0,5...2 ha ziemi (zależy od klasy :],
    rozrzut może być większy) i uprawiasz. Po roku jesteś
    małorolna...

    >+ dopoki tu prowadze firme

    AFAIK nie do pogodzenia.

    pzdr, Gotfryd