  • 1. Data: 2006-03-10 09:23:20
    Temat: Co wybrać PIT37 czy PIT36+PIT-M
    Od: "MXeon" <webmaster[cut]@esco.pl>

    Witam!

    Mam tu niezły zgryz :) Jest następujący przypadek. Matka wychowuje dwójkę
    małoletnich dzieci. Na które otzrymuje rentę rodzinną, sama otrzymuje także
    wynagrodzenie ze stosunku pracy. W PIT40A to ona jest wyszczególniona jako
    podatnik. W rubryce dochody małoletnich dzieci nic nie ma. Moje pytanie w
    związku z tą sytuacją. Czy należy wypełniać PIT36, który uwzględnia rentę
    rodzinną do tego PIT-M. (nigdzie nie jest wyszczególnione że ta rente
    rodzinną dostają dzieci) Czy wystarczy wypelnić normalny PIT37 i rentę
    zaliczyć do rent i emerytur krajowych ? Nadmienie jeszcze że renta jest
    przyznana na podstawie decyzji która dzieli świadczenie na trzy osoby.

  • 2. Data: 2006-03-10 16:01:02
    Temat: Re: Co wybrać PIT37 czy PIT36+PIT-M
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "MXeon" <webmaster[cut]@esco.pl> napisał w wiadomości