  • 1. Data: 2007-01-09 13:23:28
    Temat: Czas na złożenie korekty zeznania
    Od: "jętek" <...@...pl>

    US ma na sprawdzenie mnie 5 lat, a ile ja mam czasu na zlozenie korekty?
    Mam tu na mysli przypadek, gdzie zorientowalem sie, ze rozliczylem sie na
    ... swoją niekorzysc oczywiscie;)

  • 2. Data: 2007-01-09 14:46:06
    Temat: Re: Czas na złożenie korekty zeznania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jętek" <...@...pl> wrote in message news:eo050h$2rt$1@inews.gazeta.pl...
    > US ma na sprawdzenie mnie 5 lat, a ile ja mam czasu na zlozenie korekty?
    > Mam tu na mysli przypadek, gdzie zorientowalem sie, ze rozliczylem sie na
    > ... swoją niekorzysc oczywiscie;)

    Nie ma terminu nawet 10 lat, z tym, że ewentualnej nadpłaty z wczesniej niż
    5 lath US też nie oddac
    A własciwie to jest jeden limit. Do czasu rozpoczecia kontroli.