  • 1. Data: 2005-02-08 07:09:57
    Temat: Czy PIT11 moze byc pusty ????
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam
    Drukuje pracownikom pity przy pomocy Gratyfikanta.
    Mialem praconika zatrudnionego w 2004 od 1 do 14 stycznia.
    Generuje PIT11 i wychodzi mi wszedzie zero, ( podstawa wyplaty w tym
    miesiacu byla minimalna 829, czyli podstawa bylo 300 z groszem .. )

    Jesli wygeneruje 37 to dochod uzyskany wychodzi, dlaczego nie widac tego
    na pit 11 ?? czy to prawidlowo przy tak niskim dochodzie bo byl mnijeszy
    od ulgi podatkowej ? Moge dac pracownikowi taki pit 11 ???

    rafal

  • 2. Data: 2005-02-08 11:35:31
    Temat: Re: Czy PIT11 moze byc pusty ????
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    rafal wrote:
    > Witam
    > Drukuje pracownikom pity przy pomocy Gratyfikanta.
    > Mialem praconika zatrudnionego w 2004 od 1 do 14 stycznia.
    > Generuje PIT11 i wychodzi mi wszedzie zero,

    Ale jak Ci moze w PIT11 wyjsc zero???????

    Tam przeciez wpisujesz np. ile wyplaciules pracownikowi pensji, jakie
    odprowadziles zaliczki... - to jak CI tam moze wyjsc zero,, skoro mu cos tam
    wyplacales??????

    Pozdrawiam
    SDD