  • 1. Data: 2003-10-06 12:57:16
    Temat: Czy jestem absolwentem??
    Od: "Rafał" <j...@w...pl>

    Jestem studentem piatego roku. Chce zalozyc dzialalnosc gospodarcza. Czy
    bede zwolniony z oplat zus owskich tak jak absolwent czy musze czekac az
    skoncze studia zeby miec te udogodnienia ktore przysluguja absolwentom. A
    moze studenci maja jeszcze jakies inne udogodnienia??

  • 2. Data: 2003-10-07 10:44:57
    Temat: Re: Czy jestem absolwentem??
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

> [...]
    > skoncze studia zeby miec te udogodnienia ktore przysluguja absolwentom. A
    > moze studenci maja jeszcze jakies inne udogodnienia??

    musisz niestety czekac - dzwonilem w tej sprawie kiedys do Urzedu Pracy i
    powiedzieli, ze studentom ten program nie przysluguje (Paranoja !!!)

    ja sam zalozylem dzialalnosc, a teraz (skjonczylem studia) mi ta ulga nie
    przysluguje, bo zalozylem dzialanosc jmuz wczesniej (kolejna paranoja !!!!)

    generalnie program jest tak zrobiony, aby jaknajmniej osob z niego
    skorzystalo, a jaknajwiecej kasy zostalo w budzecie panstwa

    niestety

    pozdrawiam
    Sheik