  • 1. Data: 2003-10-06 14:19:16
    Temat: Re: Zmiana urzędu skarbowego?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, Megan wrote:

    >+ Witam
    >+ Uslyszalam ze do 15 pazdziernika 2003r. trzeba zlozyc do urzedu skarbowego
    >+ informacje o przejsciu do "specjalnego urzedu skarbowego" w przypadku
    >+ osiagania obrotu mniejszego niz 5.000.000,00zł.

    To tak z pierwszą częscią rozdawania Mercedesów na Placu Maneżowym:
    "nie rozdają a kradną" ;)
    Obrotu *większego* niż 5 Mzł ! Zresztą nie dam głowy co do
    kwoty granicznej - ale na pewną w tę stronę.

    >+ Nigdzie nie natknelam sie na
    >+ taka informacje, ale jesli ktos slyszal to bardzo prosze
    >+ o potwierdzenie i wiecej konkretow.

    Widziałem ostatnio gdzieś wzmianki z zachęceniem do składania
    zgłoszeń w "swoich starych" US, ale na szybko nie umiem znaleźć :(
    A jakiś czas temu (kiedy przepis był "wałkowany") też widziałem
    zapiski, tak że "gdzieś dzwonią" na pewno.
    Acha: literalnie - nie słyszałem (chyba żeby w Pulsie
    Biznesu w 1PR), raczej czytałem...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-10-06 16:28:13
    Temat: Zmiana urzędu skarbowego?
    Od: "Megan" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Uslyszalam ze do 15 pazdziernika 2003r. trzeba zlozyc do urzedu skarbowego
    informacje o przejsciu do "specjalnego urzedu skarbowego" w przypadku
    osiagania obrotu mniejszego niz 5.000.000,00zł. Nigdzie nie natknelam sie na
    taka informacje, ale jesli ktos slyszal to bardzo prosze o potwierdzenie i
    wiecej konkretow.
    Pzdr
    Malgosia B.

  • 3. Data: 2003-10-06 20:35:25
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bls56g$ln2$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Megan z adresu <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):
> [...]
    > nie natknelam sie na taka informacje, ale jesli ktos slyszal to
    > bardzo prosze o potwierdzenie i wiecej konkretow.

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=888682&type_id=1&display=9
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1302.htm
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1050&