  • 1. Data: 2005-05-25 06:13:55
    Temat: Czy ktoś zna PKD
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym rozpocząć działalność gospodarczą
    polegającą na handlu rzeczami kolekcjonerskimi
    znaczki, książki itp.
    Niestety nie wiem jakie PKD podać przy zakładaniu
    działalności a kobiety w Urzędzie Miasta nie są w tym pomocne
    Z góry dziękuje za podpowiedzi.
    Szukałem w wyszukiwarkach i jedyne co znalazlem to odpowiedznie PKWiU
    Pozdrawiam
    Grzes

  • 2. Data: 2005-05-25 07:55:57
    Temat: Re: Czy ktoś zna PKD
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Grupy onet napisał(a):
> [...]
    > Z góry dziękuje za podpowiedzi.
    > Szukałem w wyszukiwarkach i jedyne co znalazlem to odpowiedznie PKWiU

    jak masz pkwiu to jesteś już blisko bo te klasyfikacje mają zbliżone
    identyfikatory ;)
    a klasyfikację PKD możesz pobrać z
    http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/PKD/pkd.htm

    pozdrawiam

    --
    Krisso

  • 3. Data: 2005-05-25 08:58:13
    Od: maHo <m...@p...net>

    Krisso wrote:

    > jak masz pkwiu to jesteś już blisko bo te klasyfikacje mają zbliżone
    > identyfikatory ;)
    > a klasyfikację PKD możesz pobrać z
    > http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/PKD/pkd.htm

    Jest też całkiem wygodna wyszukiwarka kodów pod adresem
    http://www.otwarte.com.pl/pkd/index.php

    Nie wiem na ile jest wiarygodna, ale w zakresie informatyki chyba zgadza
    się z dokumentami ze stat.gov.pl.

    pozdrav

    maHo