  • 1. Data: 2005-04-18 23:23:13
    Temat: Czy mogę skorzystać z formularza podatku PIT-37 z zeszłego roku...?
    Od: kapuscinski <0...@i...pl>

    Witam!

    Czy mogę skorzystać z formularza podatku PIT-37 z zeszłego roku...?
    Czy musze isc do urzedu skarbowego po tegoroczny PIT37.
    Nawiasem mówiac nie mam nic do odliczenia.
    Apropo... czy musze miec oryginalne druki PIT z US czy moge sobie taki
    druk wydrukowac na drukarce czarno-bialej na komputerze i jesli tak to
    z jakich wzorów musze korzystac?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-19 00:59:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kapuscinski wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy mogÄ? skorzystaÄ? z formularza podatku PIT-37 z zeszĹ?ego roku...?
    nie
    > Czy musze isc do urzedu skarbowego po tegoroczny PIT37.
    nie
    > Nawiasem mĂłwiac nie mam nic do odliczenia.
    a to akurat ma małe znaczenie

    > Apropo... czy musze miec oryginalne druki PIT z US
    nie

    > czy moge sobie taki > druk wydrukowac na drukarce czarno-bialej na komputerze
    tak

    > i jesli tak to z jakich wzorĂłw musze korzystac?
    www.pity.pl
    nie dość, że się drukuje, to jeszcze samo liczy.

    :)