  • 1. Data: 2005-04-18 19:09:59
    Temat: takie pytanko..
    Od: "Olka" <m...@w...pl>

    Mam takie może nietypowe pytanko...
    Jakie konsekwencje może ponieść pracownik biura rachunkowego przy
    ewentulanej kontroli? Załóżmy, że pracownik nie ma przygotowania
    zawodowego.. jedyna osobą "z uprawnieniami" jest właściciel biura...
    Kto odpowiada za błędy przy kontroli skarbowej albo jakieś w tym stylu?
    Czy pracodawca może pozywać pracownika potem z jakiegoś powództwa cywilnego?
    Czy może to wygrać, skoro wiedział, ze zatrudnia pracownika bez kwalifiacji?
    Czy ubezpieczenie od takich rzeczy cos daje?

    Będę wdzięczna za wskazówki..
    Pozdrawiam

    olka

  • 2. Data: 2005-04-19 00:31:27
    Temat: Re: takie pytanko..
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    Użytkownik "Olka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kwalifiacji?
    > Czy ubezpieczenie od takich rzeczy cos daje?
    >
    >za pracownika odpowiada pracodawca -tylko z prawa pracy ale musi
    udowodnić że nie uczestniczył w powstaniu szkody -a to jest niemożliwe
    z braku kwalifikacji zatrudnionego pracownika .
    Ubezpieczenie ma warunki -jeden to profesjonalizm i kwalifikacje

    --
    OPIX