  • 1. Data: 2005-02-13 13:10:05
    Temat: Czy moge sobie sam napisac umowe?????
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Mamy pytanie...powiedzmy ze nie mam umowy kupna sprzedazy - zawartej miedzy
    NIemcem a mna ?
    Czy moge sobie taka umowe sam napisać? Czy są tam jakieś informacje ktore
    mnie od tego eliminują???Przeciez tak naprawde z tego co wiem - to
    wystarczy imie nazwisko i adres...- ktory jest w niemieckim briefie...
    Jak myslicie?
    Dzieki za wasze opinie :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-13 13:35:38
    Temat: Re: Czy moge sobie sam napisac umowe?????
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    krzaku wrote:
> [...]
    > mnie od tego eliminują???Przeciez tak naprawde z tego co wiem - to
    > wystarczy imie nazwisko i adres...- ktory jest w niemieckim briefie...

    Umowę to sobie możesz sam napisać. Chodzi tylko o to, żeby on się pod
    nią podpisał.

  • 3. Data: 2005-02-13 13:58:25
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    > Umowę to sobie możesz sam napisać. Chodzi tylko o to, żeby on się pod
    > nią podpisał.

    A mozesz mi powiedziec w jaki sposob ktos sprawdzi czy podpisala to ta osoba
    ?

  • 4. Data: 2005-02-13 14:34:39
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "krzaku" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mozesz mi powiedziec w jaki sposob ktos sprawdzi czy podpisala to ta
    osoba
    > ?

    genialne !! a jeżeli "kupisz" od Polaka to wstarczy żyletką wyskrobać jego
    nazwisko w dowodzie rejestracyjnym i wpisać swoje...

  • 5. Data: 2005-02-13 14:58:42
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > osoba
    > >

    > genialne !! a jeżeli "kupisz" od Polaka to wstarczy żyletką wyskrobać jego
    > nazwisko w dowodzie rejestracyjnym i wpisać swoje...
    > sprawa nie dotyczy polaka....
    auto nie ma dowodu rejestracyjnego polskiego.....

  • 6. Data: 2005-02-13 15:35:17
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > auto nie ma dowodu rejestracyjnego polskiego.....

    człowieku pytasz o coś , co jest zagrożone karą pozbawienia wolności do lat
    5...

  • 7. Data: 2005-02-13 18:28:26
    Od: "krzaku" <k...@p...onet.pl>

    > człowieku pytasz o coś , co jest zagrożone karą pozbawienia wolności do
    lat
    > 5...
    > CHlopie jakby tak bylo ......to wiesz ile ludzi by w POLSCE siedzialo