  • 1. Data: 2005-02-13 13:36:42
    Temat: vat
    Od: "Chris" <c...@n...pl>

    w 2002 roku przekroczyłem kwote 10000tyś euro i zacząłem płacić vat ,od
    dwóch lat nie przekraczm tej kwoty,czy jest możliwość rozliczania siętak
    jak wtedy gdy nie byłem vatowcem?
    Chris

  • 2. Data: 2005-02-15 17:43:24
    Temat: Re: vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Feb 2005, Chris wrote:

    >+ w 2002 roku przekroczyłem kwote 10000tyś euro i zacząłem płacić vat ,od
    >+ dwóch lat nie przekraczm tej kwoty,czy jest możliwość rozliczania siętak
    >+ jak wtedy gdy nie byłem vatowcem?

    Przecież ty masz zaległe czytanie ustawy o VAT !! ;)
    Napisali wyraźnie:
    ++++
    11. Podatnik, który utracił prawo do zwolnienia od podatku lub zrezygnował
    z tego zwolnienia, może dopiero po upływie 3 lat, licząc od końca
    miesiąca, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego
    zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia określonego w ust. 1.
    ---

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-02-16 09:56:13
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502151842400.4032@athlon>,

> [...]
    > miesiąca, w którym utracił prawo do zwolnienia lub zrezygnował z tego
    > zwolnienia, ponownie skorzystać ze zwolnienia określonego w ust. 1.

    Hehehehe... A co ze skromnym "*zwalnia* *się*"? ;)

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-02-16 18:52:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ Hehehehe... A co ze skromnym "*zwalnia* *się*"? ;)

    A co ma być ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-02-17 13:34:14
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502161951570.15344@athlon>,

    > A co ma być ??

    A no bo jest, że się zwalnia, i że podatnik może zrezygnować ze
    zwolnienia. To ja się zastanawiam, co z takim, który wpadł w VAT, w
    następnym roku osiągnął obrót kwalifikujący go do "zwalnia się" na rok
    kolejny i nie złożył pisma, że on rezygnuje :)

  • 6. Data: 2005-02-17 14:07:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    [...itede...]
> [...]
    >+ następnym roku osiągnął obrót kwalifikujący go do "zwalnia się" na rok
    >+ kolejny i nie złożył pisma, że on rezygnuje :)

    No przecież obowiazują zasady hierarhii przepisów.
    Jak na mój gust *.11 jest przepisem szczegółowszym i w myśl zasady
    "szczegółowy uchyla ogólny" to on będzie kwalifikował się do
    zastosowania. Czyż nie ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-02-18 09:46:57
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502171504580.2612@athlon>,

> [...]
    > Jak na mój gust *.11 jest przepisem szczegółowszym i w myśl zasady
    > "szczegółowy uchyla ogólny" to on będzie kwalifikował się do

    W sumie niby tak. Tylko co będzie, jeśli wpadł 4 lata temu? ;)

  • 8. Data: 2005-02-19 19:49:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ W sumie niby tak. Tylko co będzie, jeśli wpadł 4 lata temu? ;)

    Nie mam pojęcia.
    Nawet nie wiem czy niewłażenie w oczy i udane nietrafienie przez
    kontrolę w takim przypadku podpadnie pod przedawnienie...
    Znaczy: przedawnią się czyny sprzed (5+)++ lat. Ale kolejne....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)