  • 1. Data: 2003-09-10 08:54:21
    Temat: Czy moge sobie uzyczyc?
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net>

    Mam prywatny aparat fotograficzny. Trafila mi sie fucha opstrykania
    pewnej imprezy (na szczęście wpis do EDG zawiera usługi FOTO), kupilem
    filmy na fakture potem wywolam tez z fakturka. Czy moge to wszystko
    zaliczyc do KUP w momencie, kiedy aparat nie jest ŚT? Dajmy na to mam
    oświadczenie, że będę używał prywatnego aparatu w DG? Przejdzie taki numer?

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/

  • 2. Data: 2003-09-12 09:54:23
    Temat: Re: Czy moge sobie uzyczyc?
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net>

    towarzysz Vader wrote:

> [...]
    > zaliczyc do KUP w momencie, kiedy aparat nie jest ŚT? Dajmy na to mam
    > oświadczenie, że będę używał prywatnego aparatu w DG? Przejdzie taki numer?

    Nie ma chętnych do odpowiedzi? Prosze.

  • 3. Data: 2003-09-12 10:33:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik towarzysz Vader napisał:

    > Nie ma chętnych do odpowiedzi? Prosze.

    Google, leniu, google.
    Ile razy mozna klepac w kółko to samo.
    Mnie sie juz odechciewa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-09-12 12:35:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Sep 2003, towarzysz Vader wrote:

    >+ towarzysz Vader wrote:
    >+
    >+ > Mam prywatny aparat fotograficzny.
    [...]
    >+ > filmy na fakture potem wywolam tez z fakturka. Czy moge to wszystko
    >+ > zaliczyc do KUP w momencie, kiedy aparat nie jest ŚT?

    Wszystko co o googlu Maddy napisała to prawda ;>
    Z "poważniej wyglądających" argumentów: a na jakiej podstawie
    wolno używać "osobistego" (nie ŚT) samochodu ?
    CO NAJWYŻEJ można się narazić na uznanie aparatu za "nieujawniony ST"
    (krzywda się dzieje w momencie sprzedaży).
    IMHO, oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 5. Data: 2003-09-16 10:54:00
    Temat: Re[2]: Czy moge sobie uzyczyc?
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    M> Google, leniu, google.

    GSn> Wszystko co o googlu Maddy napisała to prawda ;>

    wKF: nie wszystko. Nie kazdy smiga na szybkim laczu. W ramach pokuty
    proponuje pokorzystac z modemu, pogooglac grupy dyskusyjne i poczekac
    na rachunek telefoniczny. Potem sie wypowiadac o lenistwie... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 6. Data: 2003-09-16 12:32:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ wKF: nie wszystko. Nie kazdy smiga na szybkim laczu. W ramach pokuty
    >+ proponuje pokorzystac z modemu,

    Przyznam że korzystałem. Po prostu: na SDI się czeka i od momentu
    założenia "linii na firmę" (no a wcześniej nie ma jak złożyć
    wniosku :>) do umowy o SDI trochę zeszło :]

    >+ pogooglac grupy dyskusyjne i poczekac
    >+ na rachunek telefoniczny.

    ...och, znamy ten ból :)

    >+ Potem sie wypowiadac o lenistwie... :)

    Doceniam. Można jeszcze iść do doradzcy... ;)

    pozdrowienia :) Gotfryd