  • 1. Data: 2004-02-10 14:46:33
    Temat: Czy mozna się pozbyć kratki
    Od: Wojtek <w...@m...pl>

    Jakie kroki muszę podjąć jeśli chcę się pozbyć kratki w aucie. czy to wogóle jest
    prawnie możliwe?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-10 15:12:43
    Temat: Re: Czy mozna się pozbyć kratki
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie kroki muszę podjąć jeśli chcę się pozbyć kratki w aucie. czy to
    wogóle jest prawnie możliwe?

    Z technicznego punktu widzenia nic nie stanowi na przeszkodzie aby wykonać
    poszerzone badanie
    techniczne i zarejestrować jak auto osobowe (najlepiej zaraz po zakupie
    auta, przed zarejestrwoaniem
    na siebie - unikniesz dodatkowych kosztów w teminie późniejszym).
    Jadnocześnie jezeli bedziesz jeżdził bez kratki autem cieżarowym zostanie
    zabrany Ci dowód przy
    kontroli drogowej ...