  • 1. Data: 2004-02-10 14:49:26
    Temat: Praca podczas chorobowego
    Od: Andrzej Kowalski <a...@w...pl>

    Czy kobieta przebywająca na zwolnieniu (ciąża) i pobierajaca wynagrodzenie z zusu
    może sobie dorobić gdzieś indziej np. na umowę zlecenie?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-10 15:27:14
    Temat: Re: Praca podczas chorobowego
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Czy kobieta przebywająca na zwolnieniu (ciąża) i pobierajaca wynagrodzenie
    z zusu może sobie dorobić gdzieś indziej np. na umowę zlecenie?

    Jasne, że może .. ja bym jej dał w ręce łopatę a w tyłek grabie ..... i
    miałbym dwa w jednym ....
    zaraz chyba zacznę kląć .... to zwolnienie w ciąży to na pewno z powodu
    pryszcza na nosie ... bo z pewnością nie z powodu noszenia nienarodzonego
    dziecka.

    Potem poczekałbym na komisję ZUS, która stwierdzi, że kobieta nieprawidłowo
    wykorzystuje zwolnienie lekarskie

    Jest dobrze .... dzwonić po karawan .... teściowa już dobiega ...

    Odkryłem , odkryłem .. właśnie odkryłem .. wspaniały sposób na aborcję.
    Zamiast wysyłać do lekarza dziewczynę w ciąży na zabieg , lepiej dać jej
    pracę w kopalni a jako hobby niech uprawia skoki narciarskie na dużych
    skoczniach .....
    Powalony naród ...............

    nie pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-02-10 18:11:06
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Czy kobieta przebywająca na zwolnieniu (ciąża) i pobierajaca wynagrodzenie
    z zusu może sobie dorobić gdzieś indziej np. na umowę zlecenie?

    Nie można podjąć pracy przy świadczeniu z funduszu chorobowego.

    (pominąwszy prawdę w mailu fart-a)