  • 1. Data: 2007-01-16 10:12:29
    Temat: Czy można wrzucić w koszty wysyłkę prywatnych narzędzi, które są potrzebne pracownikom?
    Od: "Adam" <t...@w...pl>

    Często mam taką sytuację, że muszę coś wysłać zdalnym współpracownikom, z
    którymi mam popodpisywane umowy o dzieło.
    Niektóre z tych narzędzi nie były kupowane na firmę. Miałem je jeszcze zanim
    założyłem DG i normalnie je sobie wykorzystuję.
    Czasami są one nizbędne podwykonawcom do wykonania zamówionego przeze mnie
    dzieła. Wysyłam je więc kurierem.
    Wychodzi to dosyć drogo i stąd pytanie, na ile bezpieczne jest wrzucanie
    takich przesyłek kurierskich w koszty.

    Moje wątpliwości budzi tu fakt, że wysyłane narzędzia nie były kupowane na
    fakturę na moją DG.

  • 2. Data: 2007-01-16 11:09:18
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Przeciez nigdzie nie piszesz ze wysylasz narzedzia o takim czy takim numerze
    seryjnym,mozesz wysylac narzedzia firmowe,tego nikt nie sprawdza

    seba

  • 3. Data: 2007-01-16 12:34:30
    Temat: Re: Czy mo?na wrzuciae w koszty wysy?k? prywatnych narz?dzi, które s? potrzebne pracownikom?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-01-2007 o 12:09:18 seb <s...@w...pl> napisał(a):

    > Przeciez nigdzie nie piszesz ze wysylasz narzedzia o takim czy takim
    > numerze
    > seryjnym,mozesz wysylac narzedzia firmowe,tego nikt nie sprawdza

    I lepiej nikomu nie mów - VAT+nieodpłatne świadczenia/obrona przed tym
    moga być dosyć zajmujące.