  • 1. Data: 2007-01-16 07:54:06
    Temat: Raport dobowy
    Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl>

    Niestety zdaza mi sie zapomniec wydrukowac raportu dobowego z kasy
    fiskalnej. Co wtedy robic? Drukuje poprstu na nasteopny dzien i transakcje z
    dnia poprzedniego sa ujete w raporcie z dnia nastepnego. Czy wystarczy tak
    zrobic czy trzeba jeszcze jakas notke itp..?

    --
    -

  • 2. Data: 2007-01-16 09:06:56
    Temat: Re: Raport dobowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Jan 2007, Abrakadabra wrote:

    > Niestety zdaza mi sie zapomniec wydrukowac raportu dobowego z kasy
    > fiskalnej. Co wtedy robic?

    ...kupić kasę która uniemożliwia sprzedaż przed wydrukowaniem
    raportu?? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-16 11:30:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Abrakadabra" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzedniego sa ujete w raporcie z dnia nastepnego. Czy wystarczy tak zrobic
    powinienes zrobić raport przed sprzedażą w dniu następnym a potem drugi raport
    po sprzedaży