  • 11. Data: 2004-07-07 18:41:47
    Temat: Re: Czy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ccg86t$buc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Musze się stawić osobiście do tego potrzebuję mieć ze sobą oryginał umowy
    > bankiem o założeniu konta (chociaż jest na nim stary numer) i oryginał

    I okazać tym bezmgózowym darmozjadom i pierdzistołkom wzory podpisów, które
    są na tej umowie ????
    Żeby swołocz mogła to sprzedać gangsterom lub wyrzucić na śmietnik ????
    Co za kraj :-((((

  • 12. Data: 2004-07-08 09:04:45
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał w
    wiadomości > Wyślij dziś listem poleconym samo zgłoszenie NIP-1,
    dostaniesz po pewnym
    > czasie wezwanie do okazania oryginału umowy z bankiem.
    >
    > Z.K.

    A ja dostarczałem ostatni wyciąg z banku (i to w przypadku 2 firm i 2US).
    Wystarczyło.
    Bo informacja o zmianie numery po zanotowaniu poszła do kosza (jakiś rok
    temu).

    Janusz

  • 13. Data: 2004-07-08 10:02:31
    Temat: Re: Czy musze osobiscie poinformowaae US o zmianie numeru konta?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/7/2004 8:41 PM, SP9LWH wrote:
> [...]
    > są na tej umowie ????
    > Żeby swołocz mogła to sprzedać gangsterom lub wyrzucić na śmietnik ????

    W mojej ocenie informowanie o nowym sposobie zapisu numeru konta wogóle
    nie ma potrzeby informować - wystarczy porównać stary numer i nowy, by
    stwierdzić, że konto ma ten sam numer, jest tym samym.
    Podobnie np. data urodzenia zapisana w kodzie heksadecymalnym nie jest
    "nową datą urodzenia". Jeżeli urząd ma potrzebę poznania zasad nowego
    zapisu i tego, co po nim powstało, może się zwrócić do banku z zapytaniem.

    Mój nr np. składał się z 16 cyfr: numer banku 8 i numer konta 8. Do tego
    numeru dopisusię rózne fiki-miki, określające, czy jest to np. konto
    złotówkowe.
    Ten sam numer banku jest w IBANie i ten sam numer konta jest w tymże
    IBANie. Na pytanie o konto xxxx xxxx spółki takiej i takiej w banku
    takim i takim jest tylko jedna odpowiedź: tak, to konto tej spółki.

    Mkożna się oczywiście spierac i twierdzić, że konto ze spacjami, to
    całkiem inne konto, podobnie jak NIP z literkami PL to całkiem inny
    numer NIP.

    Oczywiście, to wariant dla ludzi o mocnych nerwach - każdy może go
    ćwiczyć na własną odpowiedzialnośc.

    PZdr: Catbert