  • 1. Data: 2002-05-22 19:37:59
    Temat: Czy obliczając dochód za miesiąc styczeń mogę doliczyć w koszty stycznia spis z natury na koniec grudnia ?
    Od: piotr <p...@j...com.pl>

  • 2. Data: 2002-05-22 19:55:03
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "piotr" <p...@j...com.pl> napisał
    > Czy obliczając dochód za miesiąc styczeń mogę doliczyć w koszty stycznia
    spis z natury na koniec grudnia ?

    Nie
    Remanent początkowy podwyższy koszty zakupu towarów handlowych dopiero
    przy obliczaniu dochodu rocznego.

    Chyba, że zrobisz remanent na koniec miesiąca ( trzeba go zgłosić do US
    conajmniej na 7 (?) dni przed )

    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-05-23 09:19:39
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "piotr" <p...@j...com.pl> wrote in message

    > Czy obliczając dochód za miesiąc styczeń mogę doliczyć w koszty stycznia
    spis z natury
    > na koniec grudnia ?

    Teoretyczine moze pan uwzglednic spis z grudnia ale POD WARUNKIEM,
    ze zrobi spis na koniec stycznia i TEZ go uwzgledni.

    Boguslaw