  • 1. Data: 2006-10-29 19:54:24
    Temat: Czy zadłużenie w KRUSie przedawnia się??
    Od: j...@o...pl

    Witam

    Mam pytanie dla kogoś obeznanego w temacie.
    Moja ciocia i wujek mają duże zadłużenie w krusie.
    Z odsetkami wynosi chyba kilkadziesiąt tysięcy. Kiedyś wzięli
    kredyt jeden, potem drugi no i skończyło się
    na zajęciu majątku przez bank i jego sprzedaży.
    Nie mieli od tego czasu żadnych udokumentowanych przychodów tylko
    jakieś niewielkie sumy na nędzną wegetację. Oczywiście nie
    płacili składek na KRUS bo nie mieli z czego a zadłużenie rosło.
    Sięga chyba aż 1996 roku i z tym związane jest moje pytanie.
    Czy w ogóle przedawniają sie te zobowiązania i w jakim terminie.
    Byli w placówce Krusu ale tam to tylko buta i arogancja mają
    spłacić wszystko co do grosza!!!
    Rozmowa była krótka.

    Bardzo proszę o informację jak sobie poradzić z tą sytuacją.

    Jaczyg

  • 2. Data: 2006-10-29 20:46:26
    Temat: Re: Czy zadłużenie w KRUSie przedawnia się??
    Od: "LSD" <L...@Q...CO>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > kredyt jeden, potem drugi no i skończyło się
    > na zajęciu majątku przez bank i jego sprzedaży.

    To w Polsce normalne - prosze sie zglosic do Samoobrony , podpisac weksel,
    i po sprawie

    W koncu sa tez tacy w Polsce co placa ZUS i do KRUS doplacaja co roku 15 mld
    PLN

    Cioca i wujek moga spac spkojnie !!!