  • 1. Data: 2004-12-03 06:36:57
    Temat: Czynny żal -gotowiec
    Od: "Hatech" <h...@k...onet.pl>

    Witam.
    W związku z inną niż moja interpretacją przepisów przez US stanąłem przed
    koniecznością
    korekty dwóch faktur z 2003 i oczywiście podatku Vat. Muszę złożyc korektę,
    wyjaśnienie
    i tzw. "czynny żal". Problem w tym, że nie mogę znaleźć w sieci
    przykładowego "gorzkiego żalu".
    Przegooglałem pół nocy i nic nie znalazłem.
    Zwracam się więc do grupowiczów o pomoc.
    Jeżeli ktoś ma jakiegoś gotowca, na podstawie którego mógłbym napisać i
    pokajać się przed naczelnikiem US,
    i mógłby mi przesłać mailem, czy też zna link gdzie za free mógłbym ściągnąć
    byłbym bardzo wdzięczny.
    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam. Zbyszek
    Środkowopomorskie -Koszalin

  • 2. Data: 2004-12-03 10:19:21
    Temat: Re: Czynny żal -gotowiec
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Hatech" <h...@k...onet.pl> wrote in message
> [...]
    korektę,
    > wyjaśnienie
    > i tzw. "czynny żal". Problem w tym, że nie mogę znaleźć w sieci

    Nigdy za nic nie przepraszałeś? Przecież to zaledwie jedno lub dwa zdania.
    Nic nie wymyślisz?
    T.

  • 3. Data: 2004-12-03 11:24:09
    Od: "Dex" <d...@w...pl>

    Użytkownik "toster" <t...@W...pl> napisał:

    > korektę,
    >
    > Nigdy za nic nie przepraszałeś? Przecież to zaledwie jedno lub dwa zdania.
    > Nic nie wymyślisz?
    > T.

    ja tak napisalem na koncu korekty

    [...] Wszystkie w/w błędy zostały przeze mnie skorygowane. Jednocześnie w
    związku z dokonanymi korektami wyrażam akt czynnego żalu.

    i tyle....

  • 4. Data: 2004-12-03 14:12:37
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > [...] Wszystkie w/w błędy zostały przeze mnie skorygowane. Jednocześnie w
    > związku z dokonanymi korektami wyrażam akt czynnego żalu.

    Można dodać:
    Błędy wynikły z prostego przeoczenia (niedopatrzenia, nieuwagi,
    niewyspania;-)). Nie było w tym złej woli, celowego działania. Za
    niedopatrzenie gorąco przepraszam (obiecuję nie grzeszyć więcej).
    T.

  • 5. Data: 2004-12-05 09:53:39
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > niewyspania;-)). Nie było w tym złej woli, celowego działania. Za
    > niedopatrzenie gorąco przepraszam (obiecuję nie grzeszyć więcej).

    kluczowe dla CZYNNEGO żalu jest dodanie, że należność +odsetki
    już ZAPŁACIŁEM. Unikaj deklaracji, że nigdy więcej, bo i tak nie
    dotrzymasz, a na razisz się w przyszłości na cierpkie uwagi

    pozdr
    Sebastian

  • 6. Data: 2004-12-05 12:08:09
    Od: "Hatech" <h...@k...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już ZAPŁACIŁEM. Unikaj deklaracji, że nigdy więcej, bo i tak nie
    > dotrzymasz, a na razisz się w przyszłości na cierpkie uwagi

    Dzięki wszystkim,
    a w szczególności panu AS.

    Życzę miłego dnia.