  • 1. Data: 2004-05-17 13:57:51
    Temat: DG KPiR - oplaty za uczelnie
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    Witam,
    jak wiadomo w tym roku nie bedzie mozna odliczac kosztow na nauke (max
    760,00).
    Czy w zwiazku z tym moge wrzucic w koszty uzyskania przychodu oplaty za
    czesne na uczelniach wyzszych?
    Bede mial rachunek!
    Prowadze DG jednoosobowo - KPiR VAT

    Hubert

  • 2. Data: 2004-05-18 21:08:17
    Temat: Re: DG KPiR - oplaty za uczelnie
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    Hubert <p...@p...edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > 760,00).
    > Czy w zwiazku z tym moge wrzucic w koszty uzyskania przychodu oplaty za

    Jeśli ci wystawi uczelnia fakturę albo kwit na firmę to czemu nie? Ale tak po
    prostu to chyba się nie da w łatwy sposób. (może pod koszty szkolenia - ale to
    pewnie nauka musi być związana z zakresem działalności?) Możesz spróbować, też
    się nad tym zastanawiałem, ale nie zaryzukuję takiego numeru - przy pierwszej
    kontroli coś komuś się może nie spodobać...

    Aluś