  • 1. Data: 2008-04-13 11:44:38
    Temat: DG Kalkulator zaliczek na podatek dochodowy za 2007 taki jak w PIT.PL
    Od: "Krzysztof" <g...@b...pl>

    Witam
    Czy ktoś ma może taki kalkulator w xls
    do obliczania zaliczek na podatek dochodowy w 2007 roku ??
    bo na stronie PIT.PL jest kalkulator, ale za 2008
    nigdzie nie mogę znaleźć takiego za 2007
    pytałem Pana Google i nic mi nie potrafił powiedzieć

    A potrzebuję, bo braciszek młodszy prowadzi od początku roku 2007 DG
    jednoosobową
    i skubaniec nie płacił zaliczek na ten podatek,
    bo myślał, że jak nie trzeba PIT-5 to i zaliczek nie trzeba
    Teraz trzeba te zaliczki policzyć i zapłacić razem z odsetkami.
    Dobrze myślę ??

    Pozdrówka
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-04-13 11:57:44
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > bo myślał, że jak nie trzeba PIT-5 to i zaliczek nie trzeba
    > Teraz trzeba te zaliczki policzyć i zapłacić razem z odsetkami.

    http://www.pit.pl/1401_oblicz_zaliczki_2008_aktualno
    sci_pitpl_3599.php

    to chyba to ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-04-13 11:59:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof w <news:ftss48$53o$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Czy ktoś ma może taki kalkulator w xls

    A dlaczego akurat xls?

    > nigdzie nie mogę znaleźć takiego za 2007
    > pytałem Pana Google i nic mi nie potrafił powiedzieć

    http://groups.google.pl/groups/search?&q=pit5.ods++g
    roup%3Apl.soc.prawo.podatki

    :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-04-13 11:59:28
    Od: "Krzysztof" <g...@b...pl>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.pit.pl/1401_oblicz_zaliczki_2008_aktualno
    sci_pitpl_3599.php

    > to chyba to ?

    No właśnie NIE
    To jest na 2008
    a ja potrzebuję na 2007

  • 5. Data: 2008-04-13 12:09:24
    Od: "Krzysztof" <g...@b...pl>

    .

    > A dlaczego akurat xls?

> [...]

    Dzięki
    i jeszcze czym to coś pit5.ods otworzyć skoro nie mam Open Offica ??