  • 1. Data: 2004-06-30 08:26:24
    Temat: DG, VAT, sprzedaż, zakupy, pytania
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam,

    Prowadzę dopiero od kilku miesiecy DG [VAT, KPIR, memoriał] i mam pytanie.
    [Głównie świadcze usługi ale czasem trzeba cos kupić/sprzedać]

    Czy i na jakich warunkach można sprzedać coś taniej niż się kupiło.
    (np. sprzęt komputerowy szybko tanieje). Jakich formalności należy dopełnić?

    Czy sprzedając towar mogę stosować inną nazwę niż na fakturze zakupowej?

    Chce kupić od osoby prywatnej sprzęt, potem go sprzedać firmie na fakturę.
    Kupując spisuję umowę kupna-sprzedaży czy tylko ewentualnie rachunek od
    sprzedającego. Kupuję coś za 100zł. Chce zarobić np. 20%, więc sprzedać muszę
    za 120 + Vat 22%.. tak?

    A co gdy chce sprzedać który należy do mnie z okresu przed dzialalnoscia.?

    Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi.
    Maciek