  • 41. Data: 2002-10-04 21:29:46
    Temat: Re: DG a bank
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ZTC dzisiaj słyszałem, prowadzących DG nie obejmuje.

    A gdzie tak słyszałeś? Jakieś wiarygodne źródło? Bo dziwne to nieco...
    To raczej właśnie dla osób prowadzących DG stworzono taką furtkę -
    wystarczy popatrzeć kto się chciał kłócić o wysokość abolicyjnych
    procentów.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 42. Data: 2002-10-04 21:51:16
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Nie ma !
    > Dali dwa miesiące "na przyzwyczajenie" (znaczy: "na poczcie
    > za darmo") i "zmniejszyli zatrudnienie" (u siebie).

    A to spryciarze :)

  • 43. Data: 2002-10-05 08:48:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (4 Oct 2002 20:57:18 GMT), Marcin Kadziolka
    <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):

    >A nie ma już tych okienek z TPSA, gdzie się płaciło bez jakichkolwiek
    >dodatkowych opłat?

    Nie ma, tam się płaci czekanim trzy dni w kolejce... :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 44. Data: 2002-10-05 08:50:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (4 Oct 2002 21:29:46 GMT), Marcin Kadziolka
    <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):

    >A gdzie tak słyszałeś? Jakieś wiarygodne źródło?

    Chyba tak, bo w jakimś radio... Ja typowo slucham Trójki i tylko
    Trójki, ale żona czasami radio nastawi na (tfu) Zetkę i zanim zdążę
    zaprotestować coś się przebije. Może więc tam? A może w lewizorze? W
    każdym razie gdzieś w mediach, że teraz prezydent ma 21 dni na
    podpisanie...

    >Bo dziwne to nieco...
    >To raczej właśnie dla osób prowadzących DG stworzono taką furtkę -
    >wystarczy popatrzeć kto się chciał kłócić o wysokość abolicyjnych
    >procentów.

    No widzisz... Też mnie to zdziwiło.

  • 45. Data: 2002-10-05 21:00:51
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

> [...]
    > zaprotestować coś się przebije. Może więc tam? A może w lewizorze? W
    > każdym razie gdzieś w mediach, że teraz prezydent ma 21 dni na

    No proszę, kto by się spodziewał...

    > No widzisz... Też mnie to zdziwiło.

    Może ktoś się z kimś pokłócił ;)

  • 46. Data: 2002-10-05 21:01:57
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    > Nie ma, tam się płaci czekanim trzy dni w kolejce... :-)

    Niektórzy lubią stać w kolejkach, mają to chyba w genach ;) Ale EOT, bo
    off-topic się robi.