  • 1. Data: 2003-10-06 14:30:42
    Temat: Re: DG czy SP ZOO
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, rp wrote:

    >+ Co lepsze, chodzi o najem budynku mieszkalno - uzytkowego.

    Umh... profilaktycznie: chodzi o najem lokalu dla twojej
    firmy czy wynajmowanie (jak sądzę) własności "komuś" ?
    Sp. z o.o. oznacza pełną księgowość... pochwal się jaka
    to skala, to może ktoś będzie miał doświadczenia ! (ja
    nie mam :)).

    >+ Proszę o poradę.

    Znaczy: prosisz większość grupy żeby "się zamknęła" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (już się zamykający)

  • 2. Data: 2003-10-06 17:42:01
    Temat: DG czy SP ZOO
    Od: "rp" <r...@W...onet.pl>

    Co lepsze, chodzi o najem budynku mieszkalno - uzytkowego.

    Proszę o poradę.
    rp

  • 3. Data: 2003-10-07 08:42:53
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "rp" <r...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co lepsze, chodzi o najem budynku mieszkalno - uzytkowego.

    Jeśli roczny przychód z tego tytułu jest ponad 800tys euro to sp.z o.o.
    Jeśli o rzędy wielkości mniejszy to DG :-)

  • 4. Data: 2003-10-07 12:34:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik SP9LWH napisał:
    > Użytkownik "rp" <r...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli roczny przychód z tego tytułu jest ponad 800tys euro to sp.z o.o.
    > Jeśli o rzędy wielkości mniejszy to DG :-)

    Spółka z o.o. to forma działalności gospodarczej, więc wyszło Ci masło
    maślane.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-10-07 14:19:25
    Od: "rp" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli o rzędy wielkości mniejszy to DG :-)
    >
    > Dzięki za poradę. Przychód jest oczywiście znacznie mniejszy.
    Czy brałeś pod uwagę też : rozdzielność majątku od majątku osobistego,
    rozliczenia VAT ? Pytam , bo nie znam się na tym.

  • 6. Data: 2003-10-07 19:04:16
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Spółka z o.o. to forma działalności gospodarczej, więc wyszło Ci masło
    > maślane.

    Lubię cię, bo lubię:-)
    Musi być precyzyjnie, choć doskonale wiesz o co chodzi:-)))

  • 7. Data: 2003-10-07 19:05:15
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "rp" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy brałeś pod uwagę też : rozdzielność majątku od majątku osobistego,
    > rozliczenia VAT ? Pytam , bo nie znam się na tym.

    No to wracamy do odpowiedzi Gotfryda o wróżkach:-)

  • 8. Data: 2003-10-09 10:01:46
    Od: "" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "rp" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to wracamy do odpowiedzi Gotfryda o wróżkach:-)
    >
    > Dzięki za rady, rzeczywiście inne czynniki mają większe znaczenie niż sam
    dochód. Będę na razie sam kontemplował.