  • 1. Data: 2003-03-03 14:37:40
    Temat: DG i etat a delegacja - jak to zrobić?
    Od: "mwi" <m...@p...onet.pl>

    witam

    DG i etat dla tej samej firmy (różne zakresy oczywiście)

    i teraz mam wyjechać na szkolenie do Niemiec- nazwijmy to delegacją - na ok
    5 tygodni z tej firmy

    co lepiej zrobić:
    a) delegacje z etatu w firmie (dodam, ze wszystkimi kosztami typu diety i
    ryczałty zostanę obciążony w rozliczeniu mojego DG dla firmy) i zawieszenie
    działalności (nie płacę zdrowotnego),
    b) urlop bezpłatny w firmie (nie płacą całego zusu za mnie?) i delegacja
    zagraniczna w DG - czy muszę w takim wypadku płacić pełny zus z DG?

    czy wogóle można rozważać takie przypadki?

    pomoc mile widziana

    pzdr
    mwi