  • 1. Data: 2008-05-28 05:44:31
    Temat: DG jednoosobawa i pobyt w szpitalu
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy prowadząc DG jednoosobową i będąc w szpitalu moge wziąść chorobowe od
    Państwa?.

  • 2. Data: 2008-05-28 06:08:48
    Temat: Re: DG jednoosobawa i pobyt w szpitalu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    bbl pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy prowadząc DG jednoosobową i będąc w szpitalu moge wziąść chorobowe od
    > Państwa?.

    Jeżeli masz ubezpieczenie aktywne chorobowe to należy Ci się zasiłek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-05-28 08:00:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-28, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > Jeżeli masz ubezpieczenie aktywne chorobowe to należy Ci się zasiłek.

    Przy warunkach, że owo ubezpieczenie opłacane było przez 180 dni
    i bez opóźnień w płaceniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-05-28 08:13:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-05-28, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przy warunkach, że owo ubezpieczenie opłacane było przez 180 dni
    > i bez opóźnień w płaceniu.

    Pisałam AKTYWNE czy miałam zwidy??

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-05-28 08:15:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-28, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > Pisałam AKTYWNE czy miałam zwidy??

    Pisałaś. A ja doprecyzowałem 'aktywne' w celach googlowych. Wyluzuj. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-06-06 18:36:12
    Od: "MW" <n...@e...com>

    > Jeżeli masz ubezpieczenie aktywne chorobowe to należy Ci się zasiłek.
    No i chyba jeszcze zmniejszenie skladek o czas choroby o ile pamietam?

    Pozdrowienia
    Michal