  • 1. Data: 2005-11-02 16:26:39
    Temat: Pismo do US/ulga remontowa
    Od: "ultra79" <m...@p...onet.pl>

    Czesc sprawy opisalem w innym watku (ale tylko informacyjnie). Moj problem
    przedstawia sie nastepujaco. Chcialbym skorzystac z ulgi remontowej. Jestem po
    odbiorze technicznym, ale przed podpisaniem aktu notarialnego. US roznie
    interpretuja taka sytuacje, w jednym powiedziano mi, ze nie moge nic odliczyc
    (a co wiecej i tak urzadzanie mieszkania od nowa to nie remont), w innym ze
    moge czesc materialow odliczyc. Ale od razu dodano, ze rozmowa przez telefon
    nie jest wiazaca. Nalezy napisac pismo, z dokladnym opisem sytuacji i czekac na
    oficjalna odpowiedz US. Moje pytanie:jak silnie uargumentowac, ze ulga mi sie
    nalezy(jakie ustawy, rozporzadzenia)?Ile US moze mi odpowiadac?Czy sa jakies
    ustawy regulujace okres w jakim US musi odpowiedziec na pismo?Dziekuje i
    pozdarwiam.