  • 1. Data: 2003-03-01 20:41:16
    Temat: Darowizna akcji
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Witam
    Może ktoś miał okazję to "przerabiać" i mi pomoże. Chcę mojemu pełnoletniemu
    synowi darować akcje pracownicze TP SA. Nie ma ich dużo więc kwota będzie
    zwolniona od podatku od spadków i darowizn. Moje pytanie brzmi: Jeśli syn
    sprzeda te akcje to będzie musiał płacić podatek dochodowy czy też będzie to
    traktowane jako dochody z giełdy które są póki co wolne od podatku??
    Z góry dziekuję za odpowiedź lub jakąś podpowiedź.
    Pozdrawiam
    Toomaas