  • 1. Data: 2005-03-07 18:11:04
    Temat: Darowizna czesc samochodu-kiedy???
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Prosze o porade w sprawie:

    Jade do Niemiec po samochod. Samochod bedzie na mnie i na mame (bo ma
    znizki).Sprowadzam samochod do Polski. Oplacam akcyze i potem ide do urzedu
    skarbowego. Powiedzcie mi kiedy, w ktorym momencie zrobic umowe darowizny,
    zeby nie placic podwojnej akcyzy. Chce wszystko przeprowadzac poprawnie i
    nie miec potem klopotow.
    Czy przed rejestracja w Wydz. Kom. jezeli zrobie darowizne to zaplace
    dodwojna akcyze??

    Napisalam na samochody ale otrzymalam sprzeczne informacje.

    Pozdrawiam

    Tysia