  • 1. Data: 2005-03-07 14:36:22
    Temat: zwrot podatku (zwrot zaliczki)
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    jezeli w picie wychodzi ze mam nadplate w podatku to rozumiem ze urzad
    skarbowy musi ta kwote zwrocic?
    w jaki sposob to jest dokonywane?
    wplata na konto?

  • 2. Data: 2005-03-07 14:37:36
    Temat: Re: zwrot podatku (zwrot zaliczki)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    zasit wrote:

    > jezeli w picie wychodzi ze mam nadplate w podatku to rozumiem ze urzad
    > skarbowy musi ta kwote zwrocic?
    > w jaki sposob to jest dokonywane?
    > wplata na konto?

    Jeśli podasz nr konta to na konto na koszt US
    jeśli nie podasz to poczta na twój koszt

  • 3. Data: 2005-03-07 14:45:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zasit wrote:
    > jezeli w picie wychodzi ze mam nadplate w podatku to rozumiem ze urzad
    > skarbowy musi ta kwote zwrocic?
    > w jaki sposob to jest dokonywane?
    > wplata na konto?

    pocztą na twój koszt.
    Razem z pit wyślij formularz NIP-3 zaznaczając, że jest to formularz
    aktualizacyjny i podaj na nim numer konta.
    Dostaniesz wówczas na konto pełną kwotę.
    W następnym roku już nie będziesz musiał wysyałać NIP-3, od razu
    dostaniesz na konto.
    Jeżeli będziesz chciał zmienić konto lub zlikwidować znowu wysyłasz NIP-3
    nie musisz tego robić razem z rozliczeniem, możesz wysłać NIP-3 w
    dowolnym momencie.

    Z tym, że jak teraz nie wyślesz NIP-3 razem z rozliczeniem to raczej
    teraz go już nie uwzględnią.
    Nawet wysłanie go wcześniej niczego nie gwarantuje, bo NIP-3 są
    przetwarzane z inną szybkością i mogą nie zdążyć.