  • 1. Data: 2002-04-08 18:15:07
    Temat: Darowizna dla mamy
    Od: "Adam" <a...@k...chip.pl>

    Witam.
    Czy ktoś mógłby wskazać, gdzie znajdzę informację w interenecie na temat
    darowizny na rzecz mamy. Muszę dać mamie pieniądze, aby nie musiała na
    starość zmieniać mieszkania. Czy będę musiał tu zapłacić jakiś podatek?

    Jeżeli ktoś wie gdzie coś takiego znajdę lub może mi w skrócie napisać co i
    jak, będę bardzo wdzięczny.
    Adam

  • 2. Data: 2002-04-08 21:39:22
    Temat: Re: Darowizna dla mamy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2002, Adam wrote:

    >+ Witam.
    >+ Czy ktoś mógłby wskazać, gdzie znajdzę informację w interenecie na temat
    >+ darowizny na rzecz mamy.

    Niewątpliwie wyszukując googlem w archiwum grupy -:)
    http://groups.google.com/groups?as_q=podatek%20darow
    izn&as_ugroup=pl.*.podatki&num=100&hl=pl
    (zresztą ja trzymam hl=en, to juz jak kto woli ;))
    Z mnóstwa linków losujesz jakiś aktualny, np ten:
    http://groups.google.com/groups?hl=en&newwindow=1&th
    =dba59aa88b8f1a6e&rnum=5
    ...i klikasz w link, np. ten:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/spadki.shtml