  • 1. Data: 2007-07-12 20:29:55
    Temat: Darowizna na cele krwiodawstwa
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    W tym roku wprowadzono ulgę podatkową dla honorowych krwiodawców i jak
    to z nowinkami bywa, brak jest wiążących interpretacji :)

    Czy każdorazowo należy pobierać zaświadczenie o oddaniu krwi oraz
    oświadczenie o przyjęciu darowizny, czy też rozlicza się to jednorazowo,
    po zakończeniu roku podatkowego? To drugie wydaje się mieć więcej sensu,
    ale szukanie sensu w prawie podatkowym to często ślepa uliczka...

    --
    Yarek

  • 2. Data: 2007-07-17 18:41:44
    Temat: Re: Darowizna na cele krwiodawstwa
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 22:29:55 +0200, Yarek napisał(a):

> [...]
    > po zakończeniu roku podatkowego? To drugie wydaje się mieć więcej sensu,
    > ale szukanie sensu w prawie podatkowym to często ślepa uliczka...

    Hej :)

    Tak "na czuja", czyli IMO, to chyba obojętne, byle było potwierdzenie o
    wartości krwi, za którą nie wypłacono ekwiwalentu i to oświadczenie o
    przyjęciu darowizny. CZy będzie ich kilka, czy jedno...
    Choć pewnie to i tak będzie zależne od punktu krwiodawstwa, a jak oni to
    ewidencjonują, to ja nie wiem.
    :)
    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 3. Data: 2007-07-17 23:29:25
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Jagna pisze:

> [...]

    > o przyjęciu darowizny. CZy będzie ich kilka, czy jedno... Choć pewnie
    > to i tak będzie zależne od punktu krwiodawstwa, a jak oni to

    Też tak myślę - dziękuję za potwierdzenie mojego "czuja" :)

    W centrum krwiodawstwa w końcu zapomniałem wczoraj zapytać, ale i tak
    wątpię czy by coś wiedzieli. Nie powinno w każdym razie być problemu z
    uzyskaniem w przyszłym roku rozliczenia za 2007.

    --
    Yarek