    From: Marian Paździoch <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Deklaracja OFE
    Date: Thu, 31 Jul 2014 08:58:07 +0200

    Witam,
    mam pytanie w odniesieniu do upływającego dzisiaj terminu deklaracji
    odprowadzania składek do OFE.
    Nigdy w życiu nie odprawadzałem składek ZUS, dotąd zawierałem wyłącznie
    umowy o dzieło (przez pewien czas byłem zarejestrowany jako bezrobotny jeśli
    ma to znaczenie, bez zasiłku). Nie wykluczam jednak, że być może podpiszę
    umowę zlecenie, o pracę lub założę działalność i składki odprowadzać będę.
    Czy muszę dzisiaj zadeklarować się w sprawie OFE (np. dlatego, że jestem
    pełnoletni?) czy dopiero w momencie podpisania umowy ze składkami?

    Maniek