  • 1. Data: 2004-03-09 13:03:43
    Temat: Deklaracja PCC-1 - wezwanie do urzędu. POMOCY!
    Od: artur<p...@p...fm>

    Zaczynając od początku, to było tak: 27 kwietnia ub.roku kupiłem
    (razem z ojcem) używany samochód. Złożyliśmy deklarację PCC-1 i
    zapłaciliśmy należny podatek (25 maja, więc z opóźnieniem, ale
    odsetki - całe 70gr - też zapłaciliśmy). I to nie koniec bajki:
    dziś dostałem wezwanie do urzędu skarbowego "w sprawie karnej -
    skarbowej dotyczącej złożenia po terminie deklaracji PCC-1 oraz
    uregulowania po terminie podatku, o wykroczenia z art.54 paragraf3
    kodeksu karnego skarbowego "
    Mam więc takie pytanie: o co tym zdziercom chodzi? Ktoś wie jak to
    może się dla mnie skończyć? Grzywną?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-03-09 13:16:36
    Temat: Re: Deklaracja PCC-1 - wezwanie do urzędu. POMOCY!
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Mam więc takie pytanie: o co tym zdziercom chodzi? Kto? wie jak to
    > może się dla mnie skończyć? Grzywn??

    Najczesciej zdziercy kwestionuja wartosc samochodu i kaza doplacac.

  • 3. Data: 2004-03-09 13:47:29
    Od: "magdaa" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artur" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kodeksu karnego skarbowego "
    > Mam więc takie pytanie: o co tym zdziercom chodzi? Ktoś wie jak to

    A moż chodzi im o ukaranie za przekroczenie terminu ustawowego :)

  • 4. Data: 2004-03-09 14:18:39
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik magdaa napisał:

    > A moż chodzi im o ukaranie za przekroczenie terminu ustawowego :)

    Dokładnie. No to będzie mandat.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 5. Data: 2004-03-09 17:03:47
    Od: artur<p...@p...fm>

    ustawowego :)

    > Dokładnie. No to będzie mandat.
    >
    > --

    Już się cieszę... Ale nie mam doświadczenia w tych sprawach: jak
    bardzo mogą chcieć ulżyć mojemu portfelowi? Tzn. jakiej wysokości
    może to być mandat (zawczasu zacznę oszczędzać na paliwie)?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-03-10 05:17:23
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    > Mam więc takie pytanie: o co tym zdziercom chodzi? Ktoś wie jak to
    > może się dla mnie skończyć? Grzywną?

    dostaniesz conajmniej 150 zł mandaku karnego za spóźnienie
    moja żona złożyła dzień po terminie i tyle ma teraz do zapłaty

    Pozdrawiam M.