  • 1. Data: 2004-03-09 12:40:59
    Temat: Zwrot podatku
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    Mam pytanie :
    Ile czasy na US na zwrot nadpłaconego podatku ??
    Rozliczałam się 2 lutego, nie otrzymałam jeszcze zwrotu i nie wiem czy mam
    się już upominać.

    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2004-03-09 13:45:55
    Temat: Re: Zwrot podatku
    Od: "magdaa" <U...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile czasy na US na zwrot nadpłaconego podatku ??
    > Rozliczałam się 2 lutego, nie otrzymałam jeszcze zwrotu i nie wiem czy mam

    Z tego co mi wiadomo to US ma zwrot ma 3 miesiące.

  • 3. Data: 2004-03-09 19:17:26
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Do 31 lipca dostaniesz na 100%. Ja też wysłałam swoje rozliczenie 2-02-2004
    i nadal czekam, jest ogólne zamieszanie w US, bo duzo osob wczesniej sie
    rozlicza nie czekajac na ostatnia chwile...

  • 4. Data: 2004-03-10 06:44:53
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    Dziękuję za odpowiedź. Uzbrajam się w cierpliwość :-)