  • Data: 2005-01-28 14:07:14
    Temat: Deklaracja VAT7 złożona po terminie:(
    Od: "ktr" <e...@n...dziala> szukaj wiadomości tego autora

    Z pewnych względów - przyjmijmy że z powodu sklerozy - nie złożyłem
    deklaracji VAT7 za miesiąc listopad w terminie. Złożyłem ją 27 stycznia. Po
    powrocie do domu okazało się, że czeka na mnie pisemko z US, który to wzywa
    mnie do złożenia deklaracji VAT7 w terminie 3 dni oraz o złożenie wyjaśnień.
    Jaki powód mogę podać (oczywiście z wyrażeniem skruchy ;P), aby nie przyszło
    im na myśl, żeby mnie za opóźnienie ukarać?
    Nadmienię, że jest to pierwsze moje opóźnienie w złożeniu deklaracji na
    przestrzeni 4 lat (odkąd miałem obowiązek składać VAT7).
    Dziękuję za odpowiedzi.

    --
    Pozdrowienia