eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDelegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć? › Delegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć?
    From: hrabia Vader <n...@d...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Delegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć?
    Date: Tue, 10 Feb 2009 20:21:36 +0100

    Witam szanowne gremium.

    Zacznę jak na spowiedzi. Prowadzę DG, KPiR jestem VATowcem.

    Do tej pory dane mi było wyjeżdżać w ramach jednego miesiąca. I tym
    razem byłoby podobnie, gdyby się klientowi nie zmienił nastrój.
    Zachaczyłem więc z delegacją o kilka dni lutego. I mam teraz zgryza. Jak
    to rozliczyć? Czy mogę rozliczyć całą delegację do kupy? Wyjechałem 24
    stycznia, wróciłem 4 lutego, więc całe 12 dni liczę i wpisuję w książki
    na luty? Czy może, nie daj boże, rozbijać to na dwa miesiące?

    Jeśli mogę za jednym zamachem to czy bilety kolejowe róznież pakuję w
    sumaryczne rozliczenie: tworzę w miesiącu lutym DW w którym wyliczam po
    kolei: bilety krajowe, diety krajowe, bilety lotnicze/zagraniczne, diety
    zagraniczne, itp. Wyliczoną sumę wpisuję w koszty z datą rozliczenia
    (kurs waluty również biorę z tej daty). Czy dobrze kombinuję?

    --
    hrabia Vader *** Jak znikał Hotel Rzeszów - http://hotel.rzeszow.net/
    *Ocalmy Pomnik* http://pomnik.rzeszow.net/petycja.php