  • 1. Data: 2004-02-15 07:06:45
    Temat: Delegacje a podatek
    Od: "BP" <b...@p...gazeta.pl>

    Wiatam!

    Jastem sam dla siebie pracodawcą, moja praca polega m.in. na częstych
    wyjazdach za granicę. Czy dlegacje, które zapisuję w KPiR jako koszty są (od
    1 stycznia 2004) opodatkowane?

    Pytanie zadję trochę późno bo już złożyłem w US PIT 5. Czeka mnie chyba
    korekta i czynny żal.

    Pozdrawiam

    BP

  • 2. Data: 2004-02-18 00:19:28
    Temat: Re: Delegacje a podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Feb 2004, BP wrote:

    >+ Wiatam!
    >+
    >+ Jastem sam dla siebie pracodawcą,

    Nie wierzę.
    Nie wierzę że zawarłeś prawnie skuteczną umowę o pracę sam
    ze sobą i już.
    Może prowadzisz działalność gospodarczą i jesteś
    "po prostu" jej właścicielem ? ;)

    >+ Czy dlegacje, które zapisuję w KPiR jako koszty są (od
    >+ 1 stycznia 2004) opodatkowane?

    Przyznam że nie wiem (czy "zagraniczne" są wyłączone z KUP), ale:
    - byłoby to dziwne
    - skąd ci to wpadło do głowy ?
    Coś kojarzę o limicie RYCZAŁTU DELEGACYJNEGO. Ale nie całej
    delegacji...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)